Detailed Notes on اقساطی

Wiki Article

دقت شود که کامپوزیت ها معمولا هم رنگ دندان ها انتخاب می شوند، با این حال برخی دوست دارند کامپوزیتی با درجه سفیدی و درخشندگی بیشتر را تهیه نمایند که این امر با توجه به موجود بودن طیف رنگی مناسب برای دندان های افراد امکان پذیر است.

:: معایب و مزایای خرید تور مسافرتی در مقابل خرید پرواز+هتل چیست؟



پر کردن دندان ها، مخصوصا در دندان های جلویی که زیبایی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در مواردی که از آمالگام برای پر کردن دندان ها استفاده می شد، سیاهی آن جلوه مناسبی نداشت، این در حالی است که جایگزینی کامپوزیت بجای آمالگام بسیار مناسب تر است.

همین باعث شد تا هرج‌ومرجی غیرقابل كنترل در اصفهان به وجود آید.

نوع دیگری از لمینت دندان، کامپوزیت ونیر است که به نام کامپوزیت دندان نیز مشهور میباشد. لمینت کامپوزیتی نوعی پلیمر میباشد که از مواد پلاستیکی همرنگ با دندان های طبیعی ساخته شده است. این ماده خمیری توسط دندانپزشک روی دندان ها قرار داده شده و فرم می گیرد.

داستان جالب دیگری كه در مورد این منار گفته می‌شود مربوط به بخت‌گشایی دختران جوان است. اهالی قدیمی اصفهان اعتقاد داشتند كه این منار، بخت‌گشای دختران دم‌بخت است.

آیا لمینت دندان درد دارد؟ پس از نصب لمینت دندان، website ممکن است درد و حساسیت در دندان‌ها وجود داشته باشد. این درد معمولاً تا چند روز پس از نصب ادامه دارد و ممکن است با مصرف داروهای مسکن کنترل شود.

از لمینت دندان برای پوشاندن لکه دندان، ترمیم شکستگی و پر کردن جای خالی دندان از دست رفته استفاده می‌شود.

قلعه باشكوه قورتان متعلق به دوره دیلمیان، منزل بسیار زیبای میرمیران متعلق به دوره صفویه، پل تاریخی ورزنه كه آخرین پل بر روی زاینده رود است و مسجد جامع این شهر متعلق به دوران تیموریان و سلجوقیان همه از دیدنی‌های تاریخی این شهر محسوب می‌شود.

با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید.

یكی از مهم‌ترین آتشكده‌های ایران در دوران پیش از اسلام و یكی از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان برای كسانی كه به فرهنگ و تاریخ ایران باستان علاقه‌مندند، آتشگاه است. آتشگاه ساسانیان در سال ۱۳۳۰ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. دیدن از این اثر باستانی در كنار آثار تاریخی دوران اسلامی در اصفهان، لذتی بی‌مانند خواهد داشت.

لومینیرز دندان چیست؟ لومینیرز (لمینت بدون تراش) دسته ای از روکش ها هستند که نسبت به لمینت دندان سرامیکی و کامپوزیتی بسیار ظریف تر هستند و مراحل آماده سازی آن بسیار کوتاه تر میباشد. لومینیرزها از همان مواد سرامیکی ساخته می شود و به همین خاطر دوام و ماندگاری آن را دارد.

پس از پیروزی انقلاب، نام مدرسه چهارباغ و كتابخانه آن به «مدرسه علمیه امام جعفرصادق» و «كتابخانه عمومی امام جعفرصادق» تغییر یافت.

Report this wiki page